Obsługa klienta przez email lub czat

Kwota wynagrodzenia: 6 500.00 PLN

Praca w obsłudze klienta przez e-mail lub czat polega na odpowiadaniu na zapytania klientów za pośrednictwem tych kanałów komunikacji, zapewniając im wsparcie, informacje i rozwiązania problemów. Do obowiązków należy udzielanie precyzyjnych odpowiedzi na pytania dotyczące produktów, usług, zamówień lub reklamacji, zachowując profesjonalizm i uprzedzenia. Pracownik musi szybko reagować na wiadomości, dostosowując odpowiedzi do indywidualnych potrzeb klienta, często korzystając z gotowych szablonów lub przygotowanych procedur. W pracy tej kluczowa jest umiejętność komunikacji pisemnej, ponieważ odpowiedzi muszą być zrozumiałe, jasne i grzeczne. Często wymaga to, także znajomości systemów obsługi klienta, zarządzania bazami danych czy CRM, aby monitorować statusy zapytań i zarządzać historią kontaktów. W pracy tej istotne jest, także zachowanie wysokich standardów jakości, dbałość o szczegóły oraz efektywność, aby zapewnić pozytywne doświadczenia klientom. Obsługa klienta przez e-mail i czat wymaga cierpliwości, empatii i zdolności rozwiązywania problemów w sposób szybki i skuteczny.

Przechodząc dalej wyrażam zgodę na kontakt zwrotny oraz przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko zgodnie z RODO, czyli Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Potwierdź zgodę na przetwarzanie danych
 
 
Przed wysłaniem sprawdź poprawność danych...
Błędnie wypełnione podania są automatycznie odrzucane!

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane...

Ocena oferty:
Dokonaj oceny przyciskiem
cookie Cookies, zwane potocznie „ciasteczkami” wspierają prawidłowe funkcjonowanie stron internetowych, także tej lecz jeśli nie chcesz ich używać możesz wyłączyć je na swoim urzadzeniu... więcej »
Zamknij komunikat close